Parcs temàtics – Preus especials només per a grups

PortAventura Park

Explora tot un món fet de diversió i coneix els sorprenents parcs temàtics, els hotels tematitzats més increïbles i la millor oferta d´entreteniment, relax, gastronomia i shopping que puguis imaginar.

Ferrari Land

Un parc temàtic únic a Europa on podràs gaudir amb la família d’una experiència apassionant i descobrir tots els secrets de la mítica marca italiana i del seu creador, Enzo Ferrari.

Caribe Aquatic Park

El parc aquàtic de PortAventura World on podràs refrescar-te i lliscar-te per nombrosos tobogans i piscines en un món on l’aigua és la protagonista.

Illa Fantasia

Illa Fantasia, el parc aquàtic de Barcelona. Més de 22 tobogans, 3 macro piscines i una gran zona de pícnic. Sense presses, sense necessitat de fer cues i amb un personal preparat per aconseguir que gaudeixis d´una jornada en família inoblidable.

Sobre nosaltres

A Ticket Escolar, ens enorgulleix comptar amb més de 25 anys d’experiència com a líders al sector de reserves per a grups escolars i entitats educatives. Com a part del nostre compromís continu amb l’excel·lència, hem llençat aquesta plataforma especialitzada en la venda d’entrades per a parcs temàtics. El nostre objectiu és proporcionar als grups escolars i entitats una manera més còmoda i ràpida d’accedir a experiències emocionants, simplificant tots els processos.

Vols rebre les nostres oferta i promocions? Subscriu-te!!!